Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Wanneer komt Perfect Rice Powder?

Krijgen jullie in de nabije toekomst nog zilvervlies rijst in poeder vorm?

Alvast bedankt!

Comments

• ja dat komt eraan, dat duurt nog een week of 7 omdat het maken van de zakken waar het in komt zolang duurt. We krijgen dan rijstpoeder in 1000gram, oats in 1000gram zakken en perfect whey protein in 750gram.
  • Ok, goed nieuws! Bedankt!
  • We krijgen ook een non GMO variant dus zonder genetisch gemanipuleerde grondstoffen.
  • Oftewel biologisch of moet ik dat anders zien?
  • biologisch dat is weer iets anders ;)
  • Fijn dat jullie ook zilvervliesrijstpoeder gaan opnemen in jullie assortiment. Weten jullie toevallig al wat meer over wanneer dit product beschikbaar wordt voor de consument? Weten jullie ook al iets over de prijs? Ik kijk er namelijk erg naar uit.
  • Beste,

Een exacte datum kunnen we niet geven, wat ik wel kan vertellen is dat ze besteld zijn en over ongeveer een maand bij ons binnen moeten komen. De exacte prijs is ook nog niet bekend maar het word een laag geprijsd product, maak je over de prijs dus geen zorgen.

Guus
  • Het einde van de maand verwachten we Perfect Rice Powder, je kunt je inschrijven voor de op voorraad melding zodat je een bericht krijgt als het product binnen is
  • Het is ondertussen alweer april maar nog steeds geen Perfect Rice Powder!? Al een idee wanneer het er is?
  • Als het aan ons lag hadden we alles al op voorraad. Het rijstpoeder staat klaar echter moet het nog afgevuld worden en dit proces gaat trager dan we hadden gedacht, het is dus nog even afwachten.
Sign In or Register to comment.