Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Niewe tanktops

Ik kan niet meer wachten tot ze er zijn. Ik las op een vorige vraag die gesteld was in mei dat ze eind die maand gingen uitkomen.
Maar ze zijn er nog steeds niet.
Hebben jullie nu al enig idee wanneer?

Comments

• Ze zijn onderweg, het is vaak lastig een tijd aan te geven maar ik verwacht deze nu volgende week.
  • Yoo bedankt Rene. Sla maar dikke stock aan want heb hier veel mensen die er naar uit kijken. Mooie ontwerpen (y)
  • Een deel komt vooruit met het vliegtuig en de bulk komt erachteraan met de boot (Pakistan/China) maar we hebben een flinke stock ingekocht ;)
  • Komen ze al xxl ?? Het is zomer :p
  • schrijf je beste even in voor de opvoorraadmelding dan krijg je automatisch bericht.
  • Beste xxl,

Ik zie dat de tanktops binnen zijn gekomen ! Nog niet alle soorten maar de meeste wel.

Ik heb er maar gelijk eentje genomen voordat het op is haha. ( eventueel is terug sturen een optie als de maat te klein is toch ? )
  • ja klopt dan kan zeker, neem dan even contact op. Maten vallen allemaal vrij normaal uit vergeleken met wat je in de winkel koopt.
  • Komen er ook nog verschillende kleuren zoals de xxl get Bigger t shirts nu is alles zwart..
  • nee voorlopig niet. Probleem is dat we altijd circa 2500 stuks moeten kopen per kleur. Met zwart konden we dat mooi verdelen in 3 prints.
Sign In or Register to comment.