Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

koolhydraat arm cut dieet

Hallo allemaal

ben nu ondertussen terug een paar maanden bezig met fitnessen. zoals ik altijd heb gehad komen mijn spieren redelijk snel, maar val ik helemaal niets af. ik blijf hierdoor het molligere type met een (hang)buik.
Nu ben ik van zin om volgende maand te beginnen met een koolhydraat arm dieet en mijn training te verhogen naar 5x per week (zit afgelopen maanden op 3/4x per week telkens eerst 20-40min cardio en erna spier).
Hiervoor heb ik zelf een schema opgesteld waarbij ik tussen de 20/30% van mijn dagelijkse calorie behoefte heb weggelaten (normaal +/- 2900Kcal/dag), maar ik weet niet of het een haalbaar/goed schema is.
Iemand Ideeën? alles staat per 100g berekend.

image

Kommentare

  • het lijkt me een goede schema om mee te beginnen. zou wel iets minder whey nemen na de training, 40 gram is goed. Ook bij je ontbijt 40 gram whey. Kijk dan hoe het gaat en kan je altijd bijsturen met meer of minder eten. Maar dit is al een vrij streng schema.
  • Er zit nog een foutje in uw berekening. BCAA avond en BCAA training staan er verschillende waarden. Komma staat verkeerd.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.