Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Vet verbranden trainen s' ochtends met intra workout

edited 20. April in Supplementen
Beste,

Ik neem als ontbijt havermout met whey shake en ga daarna meteen trainen met intra workout. Is het dan nog nodig/aangeraden dat ik na de training eiwitten met banaan eet ? Het is de bedoeling dat ik vet verbrand dmv krachttraining en dus toeneem in droge massa . Maar overvloed aan whey/carbs slaat zich ook op in lichaam zonder te verbranden heb ik mij laten vertellen. Als toevoeging neem ik ook CLA en omega 3 van XXL , als pre workout gebruik ik pump'd.

Graag spoedig antwoord, mvg Samy

Kommentare

• edited 20. April
    Beste Samy,

Ik zou in eerste instantie al één doel kiezen: Of vet verbranden of spiermassa toenemen. Beide is theoretisch gezien bijna onmogelijk. Maak het jezelf makkelijk en kies voor één doel. Ga je voor vetverbranding? Een manier om dan doelgericht vet te verbranden als je in de ochtend traint is geheel nuchter te trainen en na de training de banaan en shakie te pakken.
  • Doe ik dit dan best met intra-workout tijdens training of zelfs dat niet ?

Mvg
  • Als je vet wil verbranden zou ik die ook weg laten, gebruik hem weer als je gaat bulken.
  • Maar ik wil nu vooral nog meer droge spiermassa kweken waardoor ik nadien sneller vet zal verbranden , eerlijk gezegd. Hoe zit het dan in dat opzicht ?
    En zijn er toevallig nog handige tips/supps dat je mij kan aanraden om mij hierbij te helpen ? Wel zonder stimulanten, geen caffeïne en dergelijke.

Mvg
  • Als je droge spiermassa wil toenemen kun je de intra workout wel nemen. Na de training mag je dan ook de banaan en je Whey nemen. Je mag wel voldoende carbs nemen, maar dit kunnen dan wel in het beste geval complexe zijn. Neem daar naast CLA. Wat ook helpt is eerst de groente en/of het vlees eten voor je carbs, dit zorgt ervoor dat je insuline ook minder piekt.
  • Dus als ik het goed begrijp is op den tijdspanne van 4u... havermout & whey shake / intra workout tijdens traning en nadien eiwitten met banaan niet overtollig als ik droge spiermassa wil winnen ? En bedankt voor de tip om insuline laag te houden, wist ik niet.
    Mvg
  • Dat is zeker niet overtollig! Vergeet niet na je krachttraining cardio te doen, 3x per week ongeveer.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.