Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Creatine puisten?

Hey, ik had een vraagje?

Na een tijdje creatine te gebruiken kreeg ik allerlei rooie kleine pukkeltje of puistjes op me schouder en op me gezicht. Hoe komt dit ? En wat zou ik beter kunnen gebruiken, want wil die puistjes niet meer.

Comments

  • Hallo Jay-Jay,

    Een enkeling krijgt helaas last van onzuiverheden tijdens het gebruik van creatine. Dit kan verschillende oorzaken hebben, vaak drinkt de gebruiker te weinig water en raken talgklieren verstopt (zie je ook bij een teveel aan eiwit) maar dit hoeft zeker niet altijd zo te zijn. Mogelijk kun je niet goed tegen de bepaalde vorm van creatine, een andere creatine nemen kan dan ook verlichting bieden.

    Gebruikers die hier last van hebben vinden vaak ook wat verlichting door biergist tabletten te nemen, zelf heb ik goede ervaring met het nemen van zinc.

    Mocht je aanhoudend last hebben dan bezoek uiteraard wel even de huisarts.

    Groet,

    Guus
Sign In or Register to comment.