Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

vraag over eet schema voor beginer bodybuilding

geachte mensen ik ben van plan om te beginnen met te fitnessen voor eind doel bodybuilding kan iemand mij informatie kunnen geven wat ik het beste eet voor het te kunnen bereiken want ik zie val alles op internet verschillende dinges en zou graag juist willen doen mvg kevin

Kommentare

• nogal een vage vraag . hoe groot ben je ? wat is je gewicht ? hoeveel keer train je per week ? wat is je doelgewicht ? wat is je vetpercentage ? dit zijn allemaal zaken waar je rekening moet mee houden bij de keuze van voeding .... ( klein vb: ik mag veel basmatirijst eten daar ik een snel metabolisme heb , sommige mensen zijn beter af met bruine rijst , daar deze trager wordt opgenomen in het lichaam en geen zo hoge insuline piek veroorzaakt . ) graag wat meer info over je metrics .
  • Hey Kevin,

Zoals Carven al noemt is het inderdaad belangrijk om je dieet af te stemmen op je lichaam. Zonder die informatie is het moeilijk om specifiek advies te geven.

Ongeacht je doel en situatie zijn er wel een aantal richtlijnen die eigenlijk altijd wel gelden. Zo is het belangrijk om voldoende eiwit binnen te krijgen, dit helpt bij je herstel en groei van spiermassa. Dit kan door magere eiwitbronnen zoals kipfilet, vis of kwark te eten, maar ook door een shake zoals Whey Delicious na je training toe te voegen.

Ook kun je gezonde vetten aan je voeding toevoegen, bijvoorbeeld in de vorm van drooggeroosterde noten of Omega-3 visolie.

Verder kan een complex koolhydraat zoals Perfect Oats of Perfect Rijstpoeder een goede manier zijn om voldoende koolhydraten en dus calorieën binnen te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Mathias
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.