Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

cardio xcellerator combineren

edited 9. June in Supplementen
hallo,

Ik gebruik nu al 5 weken cardio xcellerator en ben er goed tevreden over. maar zat nog te kijken naar een pre-workout, mijn oog was gevallen op C4 Extreme pre-workout.
is dit veilig te combineren?

Cardio xcellerator gebruik ik 15min voor mijn training.

Groeten,

Edit: ik gebruik trouwens ook creatine.

Kommentare

• Hallo,

Wij raden dit af. Cardio Xcelerator bevat al voldoende energieboostende stimulanten zoals caffeine, en C4 ook. Als je dit gaat combineren dan krijg je teveel stimulanten tegelijkertijd binnen wat een nadelig effect kan hebben. Wat je wel zou kunen doen is van beide een halve scoop combineren, dus van beide de dosering verhalven. Creatine kun je prima met beide producten combineren maar let er wel op, C4 bevat al creatine!
  • Bedankt voor de super snelle reactie!
    ik wacht er maar mee totdat ik klaar ben met cutten, daarna schaf ik wel een pre-workout aan.
    ik weet voldoende. nogmaals bedankt.
  • Heb nog een vraag.
    Kan ik er nog 2 groene thee capsules bij gebruiken?
  • Ja dit moet geen probleem zijn.
  • Oke bedankt. Heb nog 1 vraag.
    Kan ik niet 1 capsule fat killer in de ochtend pakken en dan mijn cardio xcelerator rond 7 uur in de avond?

Of is dit overkill kwa cafeïne? Ik drink verder geen koffie ofzo.
  • Ja dat kan prima. Tussen de ochtend en avond zit ruim voldoende tijd.
  • Oke top! Bedankt voor de snelle reactie
  • Is het verstandig om er in de ochtend nog wat bcaa poeder bij te nemen? Heb nog een pot staan van jullie ook.
  • BCAA poeder kun je altijd nemen. Zoveel als je wilt in principe.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.