Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

ProteineDieet

Hallo,

ik zou binnenkort willen starten met het proteinedieet.
Ik vraag alleen af welke proteine shakes nu het best zijn voor dit dieet?
Ik ben een vrouw van 30, 8 maand geleden bevallen en zou graag naast mijn 2-3 babykilo's die blijven hangen zijn, nog een 10kg kwijt willen.
Dank voor jullie hulp!!

Sharon

Kommentare

• Hallo Sharon,

Bedankt voor je berichtje. Kijk eens naar All Day Protein, deze is hier erg voor geschikt. Ik zou er rekening mee houden dat het na de zwangerschap een heel tijdje kan duren voordat je hormonen weer op peil zijn. Je lichaam streeft naar balans, maar de zwangerschap heeft natuurlijk bepaalde hormonen een grote boost gegeven, vaak hinderen deze hormonen je om snel en gemakkelijk vet te verbranden. Het beste zou je bijvoorbeeld een bloedtest kunnen doen en de volgende waarden checken:

Estradiol
    Prolactine
    Progesteron

Bespreek de sheet die je krijgt met je huisarts. Desnoods kun je met bepaalde voeding bijsturen om de hormonen sneller in balans te krijgen.
  • Vraagje,

Ik wil een proteïnedieet beginnen. (Ik wil een kleine 10kilo kwijt)
    MAAR ik ben lactose intolerant... Welke producten kan u mij aanraden?
    Ik train een 3 tot 5 keer in de week. 1 a 2 uur per training, ik ben een beginnend strongman.

Bedankt!
  • Kijk dan eens bij Egg Protein, Green Protein of Zero Lactose Protein. Zijn alle 3 producten die gebruikt kunnen worden als je lactose intolerant bent.

Arno
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.