Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

PostNL

Beste XXL team.

Mijn bestelling 897352 werd op 14-06-2017 om 17:26 besteld en betaald.
Ik liet deze afzetten in ophaalpunt in mijn buurt.

Deze wordt uiteindelijk op zaterdag 24-06-2017 om 07:56 afgeleverd in een totaal ander ophaalpunt.
Ik zelf kon mijn bestelling pas de maandag 26-06-2017 om 16:29 daar op ophalen.

Dit heeft meer dan 10 dagen geduurd !

Wanneer je het thuis laat bezorgen kan je heel de dag thuis blijven, want PostNL kan zelf geen ongeveer uur op plakken wanneer ze gaan leveren.
Hier door had ik de keuze gemaakt van het ophaalpunt.

Ik hoop in de toekomst dat er betere geleverd kan worden.

Groetjes,
Peter

Kommentare

• Hallo Peter,

Ik stuur je bericht even door naar de klantenservice zodat zij een officiële klacht kunnen indienen bij PostNL. De geboden service door hen is niet conform het samenwerkingscontract wat wij hebben met hen. We nemen je klacht dan ook uiterst serieus en gaan hiermee aan de slag.

Mocht er in de toekomst nog eens iets voorkomen wat neigt naar een situatie als dit (ik verwacht van niet), neem dan direct contact op met de klantenservice dan helpen zij je direct aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak, hopelijk ben je wel tevreden over de producten :-)

Vriendelijke groet,

Guus
  • Helaas doet Postnl steeds minder zelf.
    Maar verhuren ze routes aan externe postbezorgers.

Mijn zwager werkte voor zo'n externe postbezorger en die moeten minimaal 30 pakketten bezorgen in een uur.
    Krijgen ook meer als 120 stops mee, terwijl postnl bezorgers zelf niet meer als 120 stops mee mogen krijgen volgens hun CAO.

Hierdoor hebben medewerkers geen zin of de tijd niet, want ze krijgen maar 8uur per dag betaald voor de bezorging.
    Al meerdere malen mee gemaakt, dat er een 2de bestelling werd in geschoten, terwijl we gewoon thuis waren in de aangegeven bezorgtijd.
  • Jammer dat het zo is verlopen bij jou, ik krijg altijd netjes in de PostNL app (wel een Jouw PostNL account voor nodig) de tijd door welke de bezorger langs komt, of wanneer het pakket is afgeleverd bij het afgiftepunt.
    Hopen dat het in de toekomst wel beter gaat, want dit schiet inderdaad niet op, zeker als je wacht op je supplementen.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.