Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

afvallen ( is dit in orde )

hallo , ik zou graag mijn vet % verminderen ( buikje vooral :p ) maar wel mijn spieren behouden ..etc. ik ben een slechte eter en krijg ni veel binnen dus pak ik liever een shake. zou dit in orde zin om mijn vet% te verlagen maar spieren te behouden ? sport 4-5x de week

27j 102kg 182cm

smorgens - diet shake
smiddags - all day protein
na de training - post workout
savonds - wat de chef klaarmaakt
voor het slapen - night protein
in de loop van de dag eet ik wel paar sneetjes brood en een banaan

met dit kom ik wel een mijn eiwit % en zijn de Koolhydraten laag maar denk dat de kcal een pak hoger moeten niet ? ik ben echt geen eter dus als dit hoger moet hoe los ik dit makkelijk op ? of zijn die 2500kcal diets voor echt superdroog te staan ?

denk ook aan om fat killer te pakken maar dat is optioneel en help mij ni echt met de kcals denk

Kommentare

• edited 17. July
    Hey Dennis,

Als je moeite hebt om voldoende gezonde voeding te eten kun je ervoor kiezen om je shakes te verrijken met andere voedingsstoffen. Probeer eens de Perfect Oats door je eiwitshake te mengen voor de complexe koolhydraten en eventueel een lepel Crunchy Pindakaas voor de goede vetten. Je zou ook een handje noten kunnen nemen in plaats van de pindakaas.

Met vriendelijke groet,

Mathias
  • moet ik teveel koolhydraten nu just ni vermijden ? dacht dat da de vetmakers waren of heb ik het mis
  • Hey Dennis,

Te veel koolhydraten gaat inderdaad je vetverlies in de weg zitten. Echter heb je wel een bepaalde hoeveelheid nodig om je lichaam van voedingsstoffen en energie te voorzien. Het is dus niet zo dat koolhydraten per sé dikmakers zijn, alles draait om de hoeveelheid.

Met vriendelijke groet,

Mathias
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.