Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

In welke klasse deelnemen?

Hey iedereen.

Mijn vriendin heeft besloten om in 2018 aan haar eerste wedstrijd mee te doen. Dit zal wellicht de sapcup zijn. Wel twijfelt ze nog in welke klasse ze zou passen.
Naar mijn mening heeft ze veel toekomst in de Women's Bodyfitness aangezien ze veel aanleg en talent heeft voor spiergroei en lichaamsbouw. Ook haar krachtvermogen ligt vrij hoog waardoor ze heel snel progressie maakt.
Enkel zit ze zelf met het dilemma dat ze een stage-ready fysiek in de Women's Bodyfitness niet vrouwelijk genoeg vind. Off season fysiek heeft ze geen enkel probleem mee.

De vraag is nu of ze best voor deze klasse kan gaan, of er nog andere klassen zijn die haar eventueel beter zouden uitkomen? Ook lijkt het mij moeilijk om opzettelijk spiermassa te verliezen als je het zo makkelijk aanmaakt.

Kommentare

• Als je vriendin de Bodyfitness-klasse niet vrouwelijk genoeg vindt door het lage vetpercentage, maar te veel spiermassa heeft voor de bikini-klasse, kan ze de Wellness-klasse overwegen.

In deze klasse is wat meer spiermassa vereist dan bij de bikini-klasse met een vergelijkbaar vetpercentage. De nadruk ligt bij deze klasse op de benen en billen.

Met vriendelijke groet,

Mathias
  • Ok bedankt voor de info!
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.