Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Supplementen

Hallo ik train nu bijna 4 jaar waarvan iets meer dan 3 voorzl op conditie ik ben nu 4 maanden verznderd van gym en werk nu vooral op kracht en spiermassa ik merk wel enige verandering nu vooral in biceps en borst maar het overtollige vet raak ik noet echt kwijt wat die ik dan best voeding aanpassen hoewel ik nu niet zo overdreven veel eet en supplementen bijnemen
Ik ben gescheiden en de ene week zit ik dagelijks in de gym en dame andere week wanneer ik mijn kids heb is het voornamelijk thuis traien met de halters

Kommentare

• Hey Bjorn,

Het belangrijkste is dat je een goed dieet hebt waarbij je vooral voldoende eiwit binnen krijgt en minder calorieën dan je lichaam per dag nodig heeft.

Om makkelijk voldoende eiwit binnen te krijgen kun je een eiwitshake nemen bij bijv. het ontbijt of na je training. De Diet Shake is in jouw geval een goede optie, hiermee voorzie je het lichaam van hoge kwaliteit eiwitten en andere belangrijke voedingsstoffen. De structuur is wat dikker waardoor deze goed vult en je minder snel honger krijgt.

Met vriendelijke groet,

Mathias
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.