Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Verschil

Hallo,

Kunt u mij vertellen wat het verschil tussen versie 1 en 2 is?

Alvast bedankt.

Kommentare

• Hallo,

Een aantal ingrediënten van de eerste versie zijn helaas niet meer toegestaan. Daarnaast hebben we de formule van Xtreme Test onder de loep genomen en waar mogelijk nog verder verbeterd, met als resultaat Xtreme Test 2.0.

Met vriendelijke groet,

Mathias
  • edited 18. July
    Jammer dat jullie dat er niet bij vermelden. Ik lees alleen uitingen als "We hebben keihard gewerkt aan de samenstelling van Xtreme Test 2.0" Maar als ik u mag geloven moest u gewoon noodgedwongen de formule aanpassen. Kunt u mij garanderen dat versie 2 met zo goed werkt als versie 1? Want ik bestel dit product in de veronderstelling dat het een zelfde werking heeft. Welke stoffen zijn er uit gehaald?
  • Helaas kunnen we hier nooit een garantie voor geven. De formule is slechts een klein beetje veranderd, maar het effect van producten als deze is altijd sterk persoonlijk.

In grote lijnen is het product wel hetzelfde gebleven, het is dus zeker niet een totaal ander product.
  • Welke ingredienten van de eerste versie zijn niet meer toegestaan en is het de moeite waard om deze er los bij te nemen?
  • Dit betreft DIM, Horney goat weed en Mucuna Pruriens. Het zou een klein verschil kunnen maken wanneer je deze ingrediënten zelf toevoegt, maar dit effect zal waarschijnlijk niet de moeite waard zijn.
  • edited 18. July
    Je geeft aan dat je "de formule van Xtreme Test onder de loep hebt genomen en waar mogelijk nog verder verbeterd"? Wat is er dan aan verbeterd?

De 3 stoffen die je hier noemt behoren wel tot de meest werkzame stoffen binnen de oude formule, de stof die daar voor terug is gekomen is Tribulus terrestris extract maar of dit iets doet voor je testosteronwaarden daar zijn de meningen over verdeeld. Ook zie ik dat vitamine B6 er niet meer in zit is deze overbodig binnen de nieuwe formule?

Al met al vind ik niet dat de formule “slechts een klein beetje is veranderd” en vind dat communicatie hierover flink te kort schiet, u doet het op de product pagina over komen of dit het zelfde of een beter product is maar u haalt wel 3 werkzame stoffen + de vitamine B6 uit het product.

We zullen zien of dit product een verbeterde werking heeft...
  • Vitamine B6 is trouwens toch onderdeel van ZMA welke volgens de product pagina onderdeel is van dit supplement ("Wat dacht je van MACA, Ashwagandha, D-Aspartic Acid, 3,4-divanillyl en ZMA?"). Is het nu daadwerkelijk verwijderd of staat het niet meer op de verpakking vermeld?
  • Beste,

Wat is er verbeterd? We hebben een aantal stoffen toegevoegd die volgens ons de werking ondersteunen, daarnaast hebben we andere stoffen inderdaad moeten verwijderen van de NVWA.

Hierover is onze informatie die we vrij geven aardig duidelijk doordat we de naam van het product veranderd hebben, want we zijn niet verplicht om dit aan te geven. Wanneer een bedrijf een formule aanpast worden de producten meestal 2.0 genoemd, soms wordt de naam bij concurrenten zelfs helemaal niet aangepast. Als we het product nou onder dezelfde naam zouden verkopen zou ik je natuurlijk gelijk geven. Helaas mogen we van de NVWA geen claims maken, dus ben ik ook niet gemachtigd hier te schrijven wat er aan de werking verbeterd is.

Vitamine B6 ondersteund de opname van de Zink en Magnesium, maar omdat mensen dit vitamine in zo'n grote dosis uit andere supplementen en dagelijkse voeding binnen krijgen hebben we besloten het uit een paar producten te halen. Er kunnen anders bijwerkingen i.v.m. zenuwstelsel optreden.
  • Het gaat mij er om dat jullie hier boven in het gesprek stellen dat het product verbeterd is maar niet kunnen onderbouwen waarom het product dan verbeterd is? Wat ik als klant zie is dat er stoffen uit gehaald zijn en dat daar geen stoffen met een gelijkwaardige werking voor in de plaats zijn gekomen, het is voor mij dus erg moeilijk te begrijpen dat het product ondanks dat toch beter gaat werken.
  • Carphedon schrieb:

Het gaat mij er om dat jullie hier boven in het gesprek stellen dat het product verbeterd is maar niet kunnen onderbouwen waarom het product dan verbeterd is? Wat ik als klant zie is dat er stoffen uit gehaald zijn en dat daar geen stoffen met een gelijkwaardige werking voor in de plaats zijn gekomen, het is voor mij dus erg moeilijk te begrijpen dat het product ondanks dat toch beter gaat werken.

Zoals ik al boven vermelde mogen wij geen claims maken, noch zeggen wat de verbetere werking is. Als je dit graag wil weten is Google zo vriendelijk om elke vraag die je hebt te beantwoorden welke stof wat doet :)
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.