Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

samen met Whey Hydrolisate

beste, Ik gebruik nu Whey Hydrolisate, kun je dit in combinatie daarmee nemen? en wat is het aangewezen gebruik dan als je nu 2 Whey Hydrolisate shakes neemt op een dag?
Dank je!

Kommentare

• Hoi Giovanni,

Je kunt deze twee producten zeker combineren! Dit zijn 2 afzonderlijke producten die elkaar goed aanvullen. CreaShock Pump neem je dan bij het ontbijt en 45 minuten voor je training. De reden hiervan is omdat er N.O. Boosters inzitten waardoor CreaShock Pump beter geschikt is vóór je training.

De Whey Hydrolisate kun je dan prima op de gebruikelijke tijden blijven nemen.

Met vriendelijke groet,

Mathias
  • Hey Mathias,

Dank je voor je antwoord!

Nu neem ik eigenlijk 's morgens bij het ontbijt een whey en 's avonds na de training, moet ik dan die whey als snack nemen, of bij de lunch als ik die Creashock dan bij het ontbijt neem en voor de training?

groeten,
    Giovanni
  • Hoi Giovanni,

Je kunt de Hydrolisate en CreaShock beide bij het ontbijt nemen. Dit zijn namelijk twee afzonderlijke producten die beiden een ander doel vervullen. Afhankelijk van de smaak whey die je hebt drink je ze waarschijnlijk het beste wel apart, maar je kunt het natuurlijk altijd in één shake proberen.

Met vriendelijke groet,

Mathias
  • Hey,

Ik ben zo nog een beetje aan het twijfelen wat ik nu ga nemen, deze creashock of de cardio X, ik ben nu al een tijdje bezig met cardio te doen en mijn vetpercentage is gestaag aan het zakken. en ik zie er een stuk beter uit maar nu wou ik wat spiermassa bijkweken maar neem ik dan best deze creashock of de cardio x omdat die fatburner erin zit?

groeten,
    Giovanni
  • Het zijn 2 totaal verschillende producten, als je ervoor kiest om extra spiermassa op de bouwen zou ik de creashock nemen.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.