Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Wanneer te nemen?

Welk tijdstip kan je het beste de 4 capsules nemen op de niet trainingsdagen?

Alle 4 voor het slapen gaan of?

Comments

• Hi Sander34,

Het beste is om ze te verspreiden over de dag, alle 4 voor het slapen gaan is minder effectief.

Don
  • Besteld en ook maar gelijk Vitamine D3 3000IU erbij genomen en morgen al bezorgd! :smiley:

Bestelling
    XXL Nutrition - AAKG Tabs - 1250mg, 200 tabletten 1X
    XXL Nutrition - Vitamine D3 - 3000IU, 60 gelcaps 1X

Nog even over de inname op niet trainingsdagen.....Jij zegt de 4 tabs verspreiden over de dag.
    Moet ik dan denken aan:

- 1 voordat ik ga ontbijten?
    - 1 voordat ik ga middageten?
    - 1 voordat ik ga avondeten?
    - 1 voor het slapen?

Wat raad jij aan?

Thanks!

• Bedankt voor de bestelling Sander!

Ja dat is inderdaad een goede manier, je zou er ook gewoon 2 bij het ontbijt kunnen nemen en 2 bij het avondeten.

Ligt er een beetje aan wat je zelf het fijnst vindt!

Succes!

Don
  • Bedankt voor je antwoord Don!

Inname voor het naar bed gaan heeft geen meerwaarde of hoe moet ik dat zien?
    Dus dan bijv:

2 voor het ontbijt?
    2 voor het slapen gaan?
  • @Sander34 zei:
    Bedankt voor je antwoord Don!

Inname voor het naar bed gaan heeft geen meerwaarde of hoe moet ik dat zien?
    Dus dan bijv:

2 voor het ontbijt?
    2 voor het slapen gaan?

Wow, goede necro! Bijna anderhalf jaar later.

Het is iets wat typisch in pre-workouts zit. Bij de samenstelling staat ''Neem 2 tabletten voor de training en 2 tabletten na de training. Neem op niet trainingsdagen 4 tabletten verspreid over de dag.''

• Hahaa ja sorry, heb weer interesse in het product vandaar ;)

Ik gebruik wel de pre workout Kill It, kan ik dit dan nog nemen op trainingsdagen?

En ik heb gezien dat het verspreid moet over de dag met niet trainingsdagen...dus ik dacht 2 voor het ontbijt op lege maag en dan 2 voor het slapen?

• @Sander34 zei:
    Hahaa ja sorry, heb weer interesse in het product vandaar ;)

Ik gebruik wel de pre workout Kill It, kan ik dit dan nog nemen op trainingsdagen?

En ik heb gezien dat het verspreid moet over de dag met niet trainingsdagen...dus ik dacht 2 voor het ontbijt op lege maag en dan 2 voor het slapen?

Die gebruik ik zelf ook, binnenkort eens de Reloaded versie proberen. Ik denk dat het wel kan, in Kill It zit 4 gram citrulline, wat een vergelijkbare werking heeft, en de aakg kan erbij maar dan zit de dosis wel aan de hoge kant. Verwacht een monsterlijke pomp.

Op dagen waarop je niet traint zou ik er 2 bij het ontbijt en 2 bij de lunch of avondeten nemen.

• Ik denk.... Dat klinkt gevaarlijk haha!

@XXL Nutrition kan dit veilig op deze manier icm kill it?
  • Je kan de AAKG combineren met de Kill it. Succes!

Sign In or Register to comment.