Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Mindset

Ik vroeg me af wat jullie doen om je mindset zo sterk mogelijk te krijgen. Ik merk dat ik na mijn wedstrijd weer een heel wisselvallige mindset heb. Motivatie en discipline is er wel, maar de rust in mijn koppie niet. Benieuwd naar wat werkt voor iedereen.

Kommentare

• Hallo Charlotte,

Het is natuurlijk moeilijk om na een wedstrijd de draad weer op te pakken, je bent weken in voorbereiding geweest waardoor je veel stress hebt gehad. Fysiek en lichamelijk is dit erg zwaar. Het kan dan zijn dat je na deze periode in de stress blijft hangen. Dit komt deels omdat je lichaam weer ander voedsel tot zich krijgt, daarom raad ik aan om niet als een gek weer te gaan eten maar dit rustig op te bouwen ( zo is ook je lage vet percentage niet als sneeuw voor de zon vertrokken). Dit zal ook beter werken op je humeur. Ben niet te streng voor jezelf, je hebt hebt net een drukke periode achter de rug. Even rustig aan doen zal je alleen maar goed doen. Plan wat dagen in met je vrienden en familie die je in je prep weinig gezien hebt en ga daarmee iets leuks doen. Na een aantal weken zal je merken dat je bent herladen en dat je weer klaar bent voor een eventuele volgende strijd.

Er zijn vast en zeker nog meer tips!
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.