Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Cafeïne booster en TCM 1100 tri creatine malate

Hallo,
Ik gebruik vandaag de eerste dag de cafeïne booster en de TCM tri creatine Malaat, nu is mijn vraag hoeveel neem je er het best per dag van de twee en op welke tijdstippen voor het beste resultaat?

Alvast bedankt!
Groetjes

Kommentare

• Hallo Lori,

Cafeïne Booster van XXL Nutrition
    Neem 1 of 2 capsule(s) in de ochtend tijdens het ontbijt, naar behoefte in de middag herhalen. Neem 30 minuten voor de training 1 tot 2 capsule(s). Neem niet meer dan 3 capsules per dag.

Aanbevolen gebruik TCM Mega Caps 1100
    Neem 2 capsules 2 maal daags. Innemen met grote hoeveelheid water. (ik raad je aan om een dosering in de ochtend te gebruiken en een voor het trainen, op niet trainingsdagen de 2de dosering in de namiddag).

Succes!
  • Bedankt voor de tips!
    Nu ik heb 2 uurtjes gelede 2 cafeïne pillen ingenomen samen met de creatine ook 2 omdat ik ging trainen maar nu heb ik bij het in en uit ademen steken in mijn longstreek, wazig zicht en beetje duizelig is dit normaal ?

Groetjes
  • Dit is niet normaal, ik verwacht dat je teveel cafeïne hebt ingenomen voor de eerste keer. Ik raad je daarom ook aan om deze dosering de eerste week te halveren.

• Nu gaat het veel beter terug wel alleen nog steken in mijn longen, mag ik de caffeine nu terug nemen maar maar eentje of moet ik even wachten met deze terug te nemen ? En mag ik de creatine ook gewoon blijven nemen of moet ik hier ook nog even mee wachten?

Groetjes
  • Wacht even met gebruik hiervan, totdat de klachten weg zijn.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.