Welke producten moet ik gebruiken rondom de training?

edited March 16 in Algemeen
k heb een vraag ik ben 2 weken aan het trainen mijn vraag is wat moet ik gebruiken voor de trainen en tijdens de trainen en na de trainen ik wil de beste wat er is
ik ben een man 1.68 en ik weeg 65 kg
kunnen jullie mij adviseren wat ik moet kopen

Comments

• Ik raad je aan om eens te kijken naar BCAA'S voor tijdens het trainen en Advanced post workout direct na het trainen. Daarna neem je nog een Whey Hydrolisaat shake +/- 30 min na je training.
  • welke bcaa s moet ik kopen
  • Hallo,

Ons meest complete aminozuurproduct is Essential Amino Stack: https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/essential-amino-stack

Alternatief zijn BCAA Powder en BCAA Recovery goede keuzes!

Mathias
  • edited March 3

ik heb een vraag ik heb jullie advies gevolg en gebruik nu BCAA 4:1:1 Powder tijdens het trainen en Advanced post workout direct na het trainen Daarna neem ik nog een Whey Hydrolisaat shake.maar ik heb wat vet bij mijn buik die niet weg gaat wel zie ik dat mijn boven lichaam groter word ik heb geen buik alleen wat vet bij mijn onder buik mijn vraag is ben ik goed bezig met deze producten of moet ik wat anders gebruiken om de vet weg te krijgen ik wil droog tranen ik gebruik ook Xtreme Test 2.0 ik ben 56 jaar 1.68 lang en weeg 65 kg en train 5 keer per week

• Hallo,

Dit zijn prima producten ook bij dit doel! Echter is het zo dat als je af wil vallen, dit begint bij je voeding. Lees eerst eens het volgende artikel om een idee te krijgen van de belangrijkste principes bij voeding. https://blog.xxlnutrition.com/macros-berekenen/

Zodra je dit in orde hebt zou je nog een product als Fat Killer erbij kunnen nemen ter ondersteuning van het dieet.

Mathias

• edited March 16

nu gebruik ik BCAA 4:1:1 Powder tijdens het trainen en Advanced post workout direct na het trainen Daarna neem ik nog een Whey Hydrolisaat shake.en 3 keer per dag 1 Xtreme Test 2.0 kan ik deze combinatie gebruiken Unleash met Essential Amino Stack en Mega Grow en BCAA 4:1:1 Powder uit mijn pakket hallen of moet ik Advanced post workout ook uithallen met deze combinatie

• Bij het vetverlies zou ik dan misschien Advanced Post Workout even droppen en ook niet de Mega Grow nemen. De Unleash, EAS en BCAA zijn prima! Ik zou dan één van die laatste 2 kiezen, beide tegelijk heeft geen meerwaarde.

Sign In or Register to comment.