Hey Unbekannter!

scheinbar bist du neu hier? Wenn du teilnehmen willst, wähle eine der folgenden Optionen:

Borstvoeding met de Miss Fitness Diet Shake?

edited 7. December in Supplementen
Hi,

Ik ben twee maanden geleden bevallen van een lief prinsesje en wil nu hard aan het werk gaan om de overgebleven kilo's weg te werken. Kan ik dit product gebruiken als ik borstvoeding geef? Zo niet, is er dan een ander alternatief?

Kommentare

• Hey!

Gefeliciteerd met jullie klein wonder!

Naar mijn mening is de diet shake juist een uitstekend product na je zwangerschap.
    Als je borstvoeding geeft, heb je bijvoorbeeld van vitamine A 45% meer nodig en van vitamine C 55%. Je behoefte aan jodium is bijna verdubbeld en aan zink is zelfs meer dan verdubbeld. Van ijzer heb je 33% meer nodig. Dat geldt ook voor foliumzuur. Als je naar de ingrediënten van de Diet Shake kijkt, zie je veel van deze vitamines/mineralen terugkomen.

Net als in je zwangerschap heb je tijdens de borstvoedingsperiode 400 mg foliumzuur nodig. Die zou je dan nog extra moeten supplementeren.
  • dankjewel :)

Klinkt goed! Ik ga er vanuit dat de verdere toegevoegde ingredienten niet schadelijk zijn voor het kindje verder...
    Een anders vraagje nog ; hoeveel gram eiwitten zitten er in een shake? kan het zo even niet terugvinden in de tekst...
  • Ongeveer 23 gram eiwit per shake :)

Verder zitten er geen stoffen in die schadelijk kunnen zijn.
Anmelden oder Registrieren, um zu kommentieren.