Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Training en voeding herpakken

edited February 13 in Algemeen

Beste,

wegens diverse redenen heb ik het sporten en dergelijke wat uit het oog verloren..
Maar heb beslist mij te herpakken en wil het nog beter aanpakken als ooit te voren. Ik ben namelijk bezig met een opleiding fitness instructeur, en
wil er echt het beste van maken..
Nu is mijn vraag hoe ik dit best aanpak.. Ik zal wat info geven zodat je een iets beter beeld krijgt van mij en wat ik het best nodig heb..
Vrouw, 24jaar, gewicht weet ik niet omdat ik mij bewust niet wil wegen, ik weet wel dat ik wat verdikt ben door die omstandigheden.
Ik kweek gemakkelijk spiermassa bij, maar nog gemakkelijk vet (wat vooral aan mijn benen zit).
Van sporten doe ik vooral intervals op loopband met afwisselend Jillian Michaels workouts en dergelijke..

Ik hoop dat er iemand me kan helpen.

Bedankt !

Comments

• Hallo,

Om te starten is een goed dieet natuurlijk onmisbaar! Daarvoor kun je het volgende blog eens lezen:
    https://blog.xxlnutrition.com/macros-berekenen/ .

Daarnaast kun je kijken naar een hoogwaardig eiwit zoals Whey Isolaat, maar ook Diet Shake is een uitstekend product als maaltijdvervangende shake met naast eiwitten ook koolhydraten. Aanvullend hierop kan Fat Killer een goede toevoeging zijn. Van die laatste 2 producten hebben we ook een stack gemaakt, de 30-Day Diet Starter Pack! Hiermee pak je extra voordeel en krijg je er een vetpercentagemeter bij zodat je zelf je resultaat kunt meten!

Dieper ingaand op je training en voeding kun je misschien eens verder lezen op het forum!

Succes met je doelen.

Mathias

Sign In or Register to comment.