Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Kan ik Mega Grow gebruiken tijdens een dieet?

Hoooii

Kan ik deze stack ook tijdens de cut gebruiken of niet want mega grow staat bij dat het niet handig is bij een vet verlaagd dieet ?

Mvg mz

Comments

• Hallo Moustapha,

Het klopt dat het minder geschikt is bij het cutten, dat heeft te maken met de hoeveelheid koolhydraten die men vaak wat wil vermijden tijdens een dieet. Dit maakt het echter geen slecht product tijdens een dieet, alles behalve. Als je rekening houdt met de koolhydraten en dit afstemt op je dagelijkse inname is het juist een hele goede toevoeging! De creatine zal er tevens voor zorgen dat je kracht beter behouden blijft, iets wat toch vaak een minpuntje is van een dieet.

Mathias

• Hey mathias

Super bedankt voor de reactie ik gebruik nu whey isolaat en nightprotien en all day protien en cardio xcelerator welke van deze producten hoef ik niet meer te gebruiken met deze stack? Ik neem aan dat whey isolaat en night protien blijft ?

Mvg mz

• Ik zou dan de All Day Protein weglaten, omdat dit in principe een combi is van Isolaat en Night Protein. De rest kun je prima zo blijven gebruiken!

• Super dankjewel voor je reactie nog 1 vraagje hoe moet ik het dan doen met cardio xcelerator gewoon 15 min voor de trainen in blijven nemen? Samen met de rest vn de supplumenten?

• Cardio Xcelerator kun je inderdaad los voor de training nemen!

Sign In or Register to comment.