Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Kan ik Fat Killer, Animal Pak, Animal Pump en Whey Delicious combineren?

edited February 13 in Supplementen

Beste, kan ik Fat killer combineren met Animal pak en Animal pump en de xxl eiwitshake.
Ik zou de Fat killer s’morgens bij het ontbijt nemen samen met Animal pak en een eiwitshake en dan een 6u tussen laten om dan Animal pump te nemen een half uur voor de workout.
Zijn er bijwerkingen tussen de creatine en de cafeïne, mag je deze 2 ingrediënten samen nemen, gaat het 1 het andere niet minder doen werken, is het niet zo dat de cafeïne een slechte invloed heeft op de creatine zodat je minder spieropbouw krijgt.

Met vriendelijke groet,

Comments

• Hallo Bjorn,

Alle producten die je noemt kun je zonder problemen met elkaar combineren en gebruiken op de manier zoals je zelf al voorstelt, niks aan veranderen! :smile:

Vroeger werd vaak gedacht dat cafeïne een negatieve invloed had op creatine, maar dit bleek uit een onjuist onderzoek voort te zijn gekomen. Er is dus geen probleem om deze 2 producten beide te gebruiken en het vermindert elkaars werking niet.

Succes!

Mathias

• Thanks voor de snelle reactie.

Sign In or Register to comment.