Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Harde stoelgang bij gebruik Diet shake?

edited February 27 in Algemeen

Even vraagje, vanaf ik met die dieet shake ben begonnen, kan ik heel moeilijk naar de wc. Ik ga 1 maal per week en vroeger alle dagen. En mijn stoelgang is kei hard. Wat kan ik daar aan doen? Ik ben nu 1 maand bezig

Comments

• Bedankt voor je bericht, het kan zijn dat het door de vezels komt. Je kan dit gemakkelijk oplossen door meer magnesium te nemen. In de meeste gevallen zal dit erg veel schelen.

• Bedankt, dus best magnesium pillen bestellen?

• Je kan in dit geval even kijken naar de Magnesium citraat.

• Als je maar één keer per week kan kakken, zou ik sowieso toch eens naar de dokter gaan hoor...

• Pff 1 x per week een grote boodschap, ik zou helemaal gek worden.. Ga 3 x per dag, en als ik 1 dag niet kan voel ik me al beroerd.. Heb er ook wel eens last van als ik bepaalde producten eet, dat de ontlasting hard is. Misschien wat meer olie eten.. Zeg niet dat dat helpt, maar dat zou als eerste bij mij opkomen. Of toch een andere shake proberen..
    Of anders toch naar huisarts of die magnesium proberen..

• edited March 3

-

• Het is ondertussen opgelost met magnesium citaat

• Kijk aan, super om te horen! Daarnaast kan het ook nooit kwaad om wat gezonde vetten zoals omega 3 toe te voegen aan je dieet/ eet schema.

Sign In or Register to comment.