Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Niet meer afvallen

Hallo, mijn vrouw is al een tijdje bezig met dieetshake 2 maal per dag 's morgens en 's middags. Nu alles ging goed in begin maar nu blijf ze al 2 weken zitten op hetzelfde gewicht van 72 naar 70. Wat kunnen nog meer doen?

Comments

• Dagschema:
    6u shake
    8u fruit
    10u soep
    12u shake
    15u fruit
    18u dagelijkse kost (niets vettig)

• Het lijkt erop dat ze te weinig eet waardoor haar lichaam juist het vet gaat vasthouden. Het is belangrijk dat je uitrekent wat haar lichaam per dag nodig heeft, als je hier met 200 kcal onder gaat zitten zal je zien dat ze gaat afvallen.

Op ons Blog staan handige tips over hoe je het kan uitrekenen. https://blog.xxlnutrition.com/macros-berekenen/

Succes!.

• Oke even berekend idd behoefte is 2134 en ze zit gemiddeld aan 1200. 100 gr noten toevoegen over de hele dag en ze zit goed denk ik dan tel ik 1830. Is 2134 - ongeveer 15%

• Ik raad je aan om het artikel ( blog ) nog eens goed door te lezen. Door alleen vetten toe te voegen van de noten kom je er niet. Het is de bedoeling dat je de juiste verhouding van de macro's creëert. Overigens is het natuurlijk heel goed dat je nu haar dagelijkse behoefte weet!

Sign In or Register to comment.