Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Hoe Essential Amino Stack toevoegen aan een flesje water?

edited May 2018 in Supplementen

Misschien een rare vraag maar hoe ga ik dit ooit in mijn waterflesje doen, lijkt mij onhandig geklooi ?

Comments

• Hallo,

Meestal wordt dit gemengd in een shakebeker of bidon, dan is het wat makkelijker mixen dan in een flesje. In jouw geval is onze trechter een ideaal hulpmiddel om je poeder zonder knoeien in je flesje te krijgen! Kijk eens aan: https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/trechter-met-bakje

Mathias

• Als je geen trechter hebt (of het formaat ervan past niet), dan maak je er gewoon een!
    Leeg blikje/flesje drinken, onder en boven kant eraf snijden, de overgebleven cilinder doorknippen zodat het een ''vel'' is. En dan tot een punt draaien. Stuk tape eromheen en de punt in je flesje stoppen, lijntje tekenen en dan een iets kleiner stuk van de punt af knippen en voila trechter op maat voor je drinkfles.
    Misschien niet de mooiste trechter, dat geeft ik meteen toe. Maar beter dan je halve pot EAS naast je waterflesje.

Zelf gebruik ik een wat grotere variant om whey uit zak in een pot over te hevelen.
    Lekker makkelijk, sluit toch net even wat fijner dan die zakken. En is de zak whey, leeg vouw je hem gewoon op. Neemt iets minder ruimte in dan een garage vol met van die potten ^.^

• Ik doe het nog simpeler, gewoon een trechter rollen van een vel papier. Hoef je niet eens vast te plakken of te tapen.

Sign In or Register to comment.