Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Trainingsstack samengesteld

Hallo,

Naar aanleiding van research op het fora ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een eigen stack samengesteld hebt.
Alleen weet ik niet of ik de juiste supplementen gebruikt heb, namelijk:

C4, Mega Grow, Essential Amino Stack en Whey Delicous.

Trainingsdag:

C4 Original Pre Workout Cellucor (30 min of 1 uur voor training drinken) (200 ML water)
Mega Grow - Na het trainen 1 scoup (50 gram) (400 ML water)
Essential Amino Stack - 1 scoup van 11 gr (in totaal 2x), tijdens het trainen (200 ML water)
Whey Delicious - 2x scoups van 40 gr & Na MegaGrow 15 minuten drinken (200 ML water)

Rustdag:

Mega Grow - Tijdens onbijt? scoup (50 gram) (400 ML water)
Whey Delicious - Tijdens rustdag bij ontbijt 2x scoups van 40 gr (200 ML water)

Er staat namelijk een vraagteken bij de MegaGrow (rustdag), want ik weet namelijk niet hoe te combineren.

Zijn dit de juiste verhoudingen? Zoniet, graag eventuele tips en zoja, graag zou ik ook weten waarom.

Met vriendelijke groet,

Ajayn

Comments

• Hallo,

Dit is inderdaad een goede stack! Ook op rustdagen kan de Mega Grow genomen worden. Ik raad het inderdaad aan tijdens het ontbijt. Verder zijn de verhoudingen ook allemaal wel juist. Je kunt zelf natuurlijk de hoeveelheid water aanpassen naar jou wensen. Misschien een kleine tip is om de whey delicious te verspreiden over de dag zelf. Bijvoorbeeld 1 scoop na de training, En 1 scoop bij een maaltijd waar niet voldoende eiwitten in zitten.
    Succes met je progressie!

MvG,

• > @Imrexxl zei:
    > Hallo,
    >
    > Dit is inderdaad een goede stack! Ook op rustdagen kan de Mega Grow genomen worden. Ik raad het inderdaad aan tijdens het ontbijt. Verder zijn de verhoudingen ook allemaal wel juist. Je kunt zelf natuurlijk de hoeveelheid water aanpassen naar jou wensen. Misschien een kleine tip is om de whey delicious te verspreiden over de dag zelf. Bijvoorbeeld 1 scoop na de training, En 1 scoop bij een maaltijd waar niet voldoende eiwitten in zitten.
    > Succes met je progressie!
    >
    > MvG,

Yes, dank voor uw reactie!
Sign In or Register to comment.