Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Fat Killer en Miss Fat burner

Hallo ik weeg 89,3 kg 1,72 lang mijn doel is 60 kg

welke supplementen kan ik hierbij het beste aanschaffen en kan je miss fat burner en fat killer allebei gebruiken op dezelfde dag.

Bedankt voor de juiste advies alvast.

Comments

• Een Fatburner kan niet gecombineerd worden met een andere fat burner. We raden dit dan ook af.

De Fat Killer zou in dit geval de beste keuze zijn.

• > @Roel XXL zei:
    > Een Fatburner kan niet gecombineerd worden met een andere fat burner. We raden dit dan ook af.
    >
    > De Fat Killer zou in dit geval de beste keuze zijn.

Top bedankt kan ik verder nog iets innemen zoals een shake of iets anders voor het afvallen.
  • Je zou eens kunnen kijken naar de Diet shake, dit product kan je dieet ondersteunen. Succes!

• @Roel ik heb ook de 30-Day fat burner en de fat killer gekocht. Ik start zondag. Moet ik dan 1 van de 2 kiezen of kan ik bij de 30-day een tablet vervangen door de fat killer? Thx

• Ik raad je aan om de producten los van elkaar te gebruiken. Meng nooit 2 Fat burners door elkaar.

Succes!

• Beste,

Kan het kwaad om de Miss Fitness fat burner te gebruiken bij begin van een zwangerschap? Of best direct stoppen?

• We raden het af om dit soort producten tijdens de zwangerschap te gebruiken.

Sign In or Register to comment.