Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Prijsverhogingen

Ik snap dat de BTW hoger is geworden, maar perfect oats van 16,95 naar 17,95 en whey van 44,95 naar 46,95. Dat is wat meer dan ik verwacht had.

Comments

• Je vraag is natuurlijk terecht. De inkoop prijzen van grondstoffen zijn al enige tijd geleden omhoog gegaan. We hebben nu besloten om dit door te bereken samen met de 3% btw. Daarbij wil ik ook even vermelden dat we een flink aantal producten niet in prijs verhoogt hebben.

• Jullie hebben ook een duitse webshop toch?
    Als ik bestel via daar en in dld laat bezorgen ontkom ik aan de nederlandse diefstalverhoging?

Prijzen flink omhoog valt mij ook tegen reden om alleen nog het meest essentiele te kopen en alleen nog bij kortingen. Alleen dan is het nog te doen.

Peptopro van 39 naar 49 euro 🤨 gewoon ff 5 euro erbij met name dank aan onze nederlandse staat!
  • Dat had een slimme manier kunnen zijn, helaas is het niet mogelijk om op de Duitse site producten te bestellen en dit vervolgens in NL te laten leveren.

Sign In or Register to comment.