Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Tijd van inname Megagrow.

edited January 14 in Supplementen
Kan het kwaad om op rustdagen de megagrow niet in de ochtend maar in de avond in te nemen op het tijdstip dat ik normaal gedaan heb met trainen?
‘s morgens weet ik niet altijd of ik ‘s avonds in de gym raak of niet door mijn werk.

Momenteel gebruik ik creatine monohydraat in combinatie met bcaa powder, is megagrow een betere combinatie of maakt dit niet zo veel verschil?

Comments

• Dat kan verder geen kwaad hoor! Ik raad overigens aan om de Megagrow op rustdagen niet te nemen. Gebruik op rustdagen gewoon de creatine monohydraat.

Indien je graag wil aankomen raad ik je wel aan om de Megagrow ook op rustdagen te nemen.

Succes!

• @Roel XXL zei:

Indien je graag wil aankomen raad ik je wel aan om de Megagrow ook op rustdagen te nemen.

Bedoel je met aankomen je spiermassa of je totale gewicht?

Ik gebruik nu iedere ochtend creatine monohydraat en dat moet ik blijven doen op dagen dat ik niet sport en op dagen dat ik wel sport laat ik de creatine 's ochtends weg en neem ik megagrow direct na de training. Dan zie ik het goed toch?

• De Megagrow neem je in dit geval in voor je spiermassa. Dat je de creatine afwisselt op rustdagen/trainingsdagen is prima. Iemand die op een lager vet% zit en niet makkelijk aankomt kan gerust de creatine dagelijks nemen.

Sign In or Register to comment.