Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Nep eiwit gekocht?

Gisteren een pot o.n 100 %gold bij xxl gekocht..
Toen ik deze open deed zat er geen schepje in.wat ik dus vreemd vond.even gegoogeld waar je op moet letten om te zien als het een nepper is.tot mijn verbazing is er veel niet goed aan deze pot .
Zo het kunnen zijn dat xxl net potten verkoopt.?

Comments

• B.v het schepje moet het o.n logo hebben .heeft deze niet. Gecheckt bij andere pot .mijn laatste pot had helemaal geen . Batch datum en houdbaarheid zou in blauw erop moeten staan .is hier niet het geval.made in usa staat niet onder op de pot en ook niet op het schepje . Hebben andere kopers dit wel erop staan ??
  • Bedankt voor je bericht, ik verwacht dat de scoop gewoon in het poeder zit. ( dit kan door de transport in het poeder zijn beland). Probeer even in het poeder te voelen.

Overigens kopen wij dit soort producten in bij een van de grootste Europese leverancier. . De kans dat er fake potten worden verkocht door hun is er eigenlijk niet. ( ze zijn te groot om hier mee te klooien).

Indien je het toch niet vertrouwd kan je ons natuurlijk altijd even mailen. We gaan dan aan de hand van de foto's bekijken wat er volgens jou niet goed zou zijn.

• Beste Roel,bedankt voor je bericht.
    Schepje zat er niet in ik het de gehele inhoud omgegooid in een andere kom.
    Ik zal inderdaad wat foto,s maken en door mailen.zie hier alvast een filmpje.
  • Als je het niet vertrouwt nemen we het product natuurlijk gewoon retour. We zullen het product dan even bekijken voor je. Stuur in dit geval even een mailtje naar [email protected]

Sign In or Register to comment.