Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Gewicht aankomen, herstel en uithouding Supplementen

hallo,

Welke Supplementen raden jullie mij aan.

Ik doe 3 x per week aan stronglifts 5 x 5 een workout programma (Squat, Bench Press, Barbell Row, Overhead Press, Deadlift).

en 2 x per week gaan hardlopen. (trainen voor obstacle runs)

Gewicht aankomen is voor mij erg moeilijk met een goed voedingschema en mass gainer ben ik snel 5kg aangekomen nu gaat het moeizaam maar blijft het gezond een Mass Gainer te nemen ?

Uithoudingsvermogen is momenteel op een laag pitje, snel vermoeid, waardoor ik sneller opgeef tijdens een training, wat kunnen jullie mij aanraden om een extra boost te geven ?

Welke eiwit shake raden jullie mij aan door alle soorten raak ik er moeilijk uit :-P

Supplementen die ik momenteel neem

• Multivitamine
  • Fish oil
  • D3
  • B12

• B&f Whey Perfection (maar door aanraden en de problemen door b&f supplementen zou ik graag over gaan naar XXL nutrition)

• Optimum Nutrition creatine na de training & Serious Mass voor het slapen gaan

Alvast Bedankt

Comments

• Bedankt voor je bericht, ik raad je aan om even te stoppen met de Mass gainer. Als je aangeeft dat je snel moe bent kan dit komen omdat je in korte tijd een x aantal kg bent aangekomen.

Ik raad je aan om eens te kijken naar de Whey Delicious, deze shake is ongekend in smaak en kwaliteit.

Daarnaast zou je zeker eens kunnen kijken naar de endurance. Dit product zal je helpen tijdens je trainingen

Succes!

• bedankt voor je de info, zal ik zeker doen

Sign In or Register to comment.