Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Kunnen er bijwerkingen optreden?

edited April 12 in Supplementen

Sinds deze week slik ik Xtreme test 2.0 Vanaf de eerste pil merk ik een gejaagd gevoel (rush) door mijn lichaam, zweten, lichte hoofdpijn en moeilijk in slaap kunnen komen, dit doet mij denken aan de Stackers van vroeger (met ephedrine). Volgens de samenstelling is dit niet het geval en zouden de ingredienten dit gejaagde gevoel niet kunnen veroorzaken. Hoe kan dit ?

Comments

• Ik denk dat je je vraag nog eens moet posten.

Maar serieus, ben je er al mee naar de huisarts geweest? Als het volgens de ingrediënten niet zou kunnen, dan is het dus iets anders.

• Als ik Xtreme test 2.0 niet slik heb ik nergens last van. Van nature heb ik geen last van hoge bloeddruk oid .. na inname van deze pillen krijg ik direct last van bovengenoemde klachten. Vanavond ga ik het nog 1 keer testen.

• Het kan natuurlijk zijn dat je gevoelig bent voor een van de ingrediënten. Op papier zijn de ingrediënten erg onschuldig maar ieder lichaam reageert anders.

• Het werkt nu perfect. Ik heb de dosering langzaam opgevoerd .. eerst 1 per dag ... dan 2 .. en nu 3. Voelt nu goed!
  • Super!

Sign In or Register to comment.