Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Voedingsschema cutten

Korte voorstelling van mezelf aangezien ik nieuw ben op dit forum.
Ik ben een man van 26 jaar, 75 kg, 172 cm met een vetpercentage van 12%.
Ik ben militair van beroep en werk daarnaast bij de dienst 100 na mijn uren.
Hierdoor kan ik moeilijk mijn voeding inplannen en soms wel en soms niet trainen.
Meestal train ik 3 keer per week. Voeding is redelijk wat met supplementen aangezien deze in poedervorm meegenomen kunnen worden op oefening.

Volgens de Harris Benedict formule bekom ik dit:

Mijn caloriebehoefte voor de ruststofwisseling (BMR) is: 1777 KCAL
Mijn totale caloriebehoefte per dag is: 2443 KCAL
Om te cutten doe ik er kleine 500 af: 2000 KCAL

40% koolhydraten = 800 KCAL (4 KCAL per = 200 gram koolhydraten)
30% vetten = 600 KCAL (9 KCAL per = 67 gram vetten)
30% eiwitten = 600 KCAL (4 KCAL per = 150 gram eiwitten)

Dit is mijn voedingsschema (ik sta open voor aanvullingen opmerkingen en suggesties aangezien er zeker nog werk aan is).
De voedingswaarden komen niet overeen met het aanbevolen van de formule maar andere site's zeggen andere waarden ...

Voedingschema

imageimage" alt="" />

Comments

  • Hoeveel percentage vet wil je bereiken?

  • Ik zie dat je Whey Perfection in je schema hebt staan, graag zien we dat hier Whey Delicious of de Perfect whey voor in de plaats. ( je zit hier immers op het XXL Nutrition forum haha! ;)

    Verder zegt mij de Meal prep niet zoveel.

    Daarnaast geef je aan dat je 500 kcal onder je onderhoud gaat zitten, dit is echt te veel ( zeker in het begin) breng dit terug naar 200 kcal. Zo behoud je zeker de eerste weken beter je spiermassa.

Sign In or Register to comment.