Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Is dit product wel het proberen waard?

edited July 26 in Supplementen

Ik vraag mij af wat voor soort type mensen zich eigenlijk bevinden op deze website, het is net alsof de gewone gebruiker niets anders is als wantrouwig en wilt maar overal informatie over hebben, als je het niet vertrouwd koop dan niks en laat zeker u niks wijsmaken door de mensen die het u verkopen want die willen gewoon jullie geld . Als het product nu goed is of niet dat maakt hun niks uit ( dat is business ) dat gezegd.

hoeveel mag je gebruiken van deze pot als je hem zou aanschaffen zo dat de werking blijvende is ? en hoe rap merk je een verandering in je toevoer van mineralen en vitaminen ? Zie je deze veranderingen ook gebeuren aan je lichaam zelf ? bijvoorbeeld minder lijkwitte mensen bv die op zoek zijn naar verbetering in hun leven ?

Comments

• markdown

• Ik reageer in dit geval op de 2e alinea, Je mag dit product tot wel 3 keer per dag gebruiken. Het product is ter aanvulling van normale voeding. Dus verwacht geen wonderen het is gewoon een toevoeging op je normale voeding. Als je een mineralen/vitamine tekort hebt is het zelf een hele goede toevoeging.

Sign In or Register to comment.