Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Zit er in de Perfect Whey nog soja-lecithine.

edited August 2019 in Supplementen

In de smaak aardbei staat op de zak dat er soja-lecithine in het product zit. Onder het kopje samenstelling op de site zie ik dit niet staan? Zijn er smaken van dit product waar geen soja-lecithine in zit?

Comments

• Bedankt voor je bericht, dit product bevat zonnebloem lecitine. In het verleden zat er soja lecithine in. Dit is echter niet meer het geval. We krijgen binnen een aantal weken nieuwe zakken en dan staat het er goed op.

• Is er veel verschil tss perfect whey proteïne en why isolaat aangezien het vele prijsverschil ga je door isolaat te gebruiken een verschil zien
  • Kan er geen perfect whey isolaat aangeboden worden aan scherpe prijs ?
  • Perfect whey bestaat uit Whey concentraat. Whey Isolaat bestaat uit Whey Isolaat. De opneembaarheid en de zuiverheid van de Isolaat is een stuk hoger.

Maakt het op korte duur uit welke shake je neemt? Nee, iemand die op een normaal niveau sport kan prima uit te voeten met de Perfect whey. Gebruik je liever wat betere kwaliteit ga dan voor de Whey Isolaat.

• Zit er inmiddels geen soja-lecithine meer in de perfect whey? Bij mijn laatste bestelling van 28-08 zat het er nog wel in.

• Op de verpakking staat het nog omdat we heel veel zakken ingekocht hadden. Echter zit dit ingrediënt er al ruim een half jaar niet meer in. We werken tegenwoordig met zonnebloem lecithine. Zie product voor de up to date ingrediëntenlijst.

• Beste Roel,

In augustus 2019 zei je dat er binnen enkele weken nieuwe zakken zouden worden gebruikt als verpakkingsmateriaal voor dit product. Echter bij mijn laatste bestelling van begin maart 2020 staat er nog steeds soja-lecithine op het etiket van de zak.
    Dit leidt bij mij tot de conclusie dat dit product nog altijd wordt verkocht met een foutieve etikettering, dit is in strijd met de warenwet. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voeding/vraag-en-antwoord/wat-moet-er-op-het-etiket-van-voedingsmiddelen-staan

Óf jullie houden je wel aan de warenwet maar liegen je klanten voor door middel van het digitale etiket dat jullie tonen in jullie webshop en ook nog eens actief bij monde van jijzelf, Roel.

Twee verklaringen welke geen beide erg zuiver aanvoelen. Erg benieuwd naar je reactie.

Groeten,

Nextlvl
    sinds 2013 klant

• Beste,

Je hebt hier zeker een goed punt en ik zal er geen doekjes om winden. We hebben de zakken in een groot aantal ingekocht ( ik bedoel dan echt groot) net voor de verandering van het ingrediënt. Dit klinkt natuurlijk vreemd want waarom zou je een groot aantal zakken inkopen net voordat je de ingrediëntenlijst aanpast. Dit komt omdat de verandering pas hierna op ons pad kwam door de producent. Omdat mensen allergisch kunnen zijn voor soja leek het ons een uitstekende aanpassing.

Op het moment zijn we nog steeds niet door de aantal '' oude'' verpakkingen heen. Ik vermoed dat dit nu echt niet heel lang meer kan duren. ( Heb op dit moment geen cijfers)

Ik kan je namens mijzelf en XXL garanderen dat er geen soja inzit maar zonnebloem lecithine.

• Ha, dan zal ik je maar op je woord geloven. Misschien een idee om stickers te plakken met de aangepaste ingrediënten lijst op de oude zakken.
    Groeten

• @Nextlvl zei:
    Ha, dan zal ik je maar op je woord geloven. Misschien een idee om stickers te plakken met de aangepaste ingrediënten lijst op de oude zakken.
    Groeten

Dat is zeker een idee, ik ga dit overleggen.

Sign In or Register to comment.