Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Wat is er zo anders aan een pre workout van de Action?

edited December 3 in Supplementen
Hallo,
Wat is er bijvoorbeeld anders in deze pre workout, dan dat je de pre workout van de action hebt.
Want een vriend van mij heeft deze pre en als ik dan 1 schepje neem voel ik de tintellingen en energie, en als ik die van de action neem en dan neem ik 4 scheppen dan voel ik niks.

Groetjess

Comments

• Ik ken de pre-workout van de Action niet, maar ik heb even gegoogled. Je bedoelt die van Bodymass? Als ik zo naar de ingredienten kijk, komt het behoorlijk overeen met de standaard pre-workouts maar is erg ondergedoseerd. Dan is het niet zo gek dat je van Blast meer merkt.

• @Jelke Baarda zei:
    Hallo,
    Wat is er bijvoorbeeld anders in deze pre workout, dan dat je de pre workout van de action hebt.
    Want een vriend van mij heeft deze pre en als ik dan 1 schepje neem voel ik de tintellingen en energie, en als ik die van de action neem en dan neem ik 4 scheppen dan voel ik niks.

Groetjess

Een pre workout bestaat uit verschillende stoffen, deze stoffen kunnen onderling met een andere pre workout erg verschillen. Daarnaast bestaan er dure grondstoffen en goedkope grondstoffen.

Dit maakt het verschil tussen een dure en goedkope pre workout.

Sign In or Register to comment.