Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Liever Geen Smaakstoffen

Hallo XXL Nutrition,

Allereerst bedankt voor alle producten die jullie ontwikkelen. Ik zou zelf graag nog een product in jullie assortiment zien verschijnen:

Persoonlijk drink ik shakes puur voor de eiwitten. Als ik iets wil drinken wat lekker smaakt dan is een vegan eiwitshake niet mijn eerste keuze. Is het daarom misschien niet logische om een no-nonsens vegan shake te maken? Geen zoetstoffen (ik ben één van die mensen die stevia anders proeft dan normaal en dan smaakt het niet best), andere smaakmakers of extra's. Dus geen isolaat, gewoon dit product zonder alle onnodige extra's. Ik denk dat de doelgroep ook opzoek is naar een shake waar bepaalde producten niet inzitten. Noem het een basis-shake die mensen zelf naar wens kunnen aankleden met fruit of weet ik veel wat ze allemaal verzinnen.

Groetjes,

Ivo

Comments

• Er is natuurlijk een doelgroep voor een dergelijke shake. Echter is deze doelgroep vrij klein. In de toekomst kunnen we hier wellicht naar gaan kijken.

Sign In or Register to comment.