Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Wat is het beste bij de Fat killer?

edited January 27 in Supplementen
Hallo , Mijn vraag is , Moet je met die pillen ook intensief sporten na de inname ? Of is dit echt een vetverbrander voor bij het eten ? Sporten moet zowizo maar is dit echt een boost voor de work out of gewoon extra kracht voor bij de dieet ?

Comments

• edited January 27

De Fat Killer helpt je bij een dieet. Echter zal je voeding ook aangepast moeten zijn anders zal het resultaat minder zijn.
    We raden het gebruik als volgt aan:

Fat Killer bevat een zeer sterke formule, we raden iedereen aan om met 1 capsule te beginnen (na het ontbijt) en te kijken hoe je daarop reageert. Daarna is het pas aangeraden om 2 capsules per keer nemen.

Begin altijd met 1 capsule en neem daarna 2 capsules per keer bij een maaltijd. Neem nooit meer dan 4 capsules verspreid over de dag.

Succes !

• Dankjewel , heb 2 dagen smorgens 1 tabletgenomen bij ontbijt en ik sport en doe een dieet , maar krijg tot midden in de nacht dat mijn keel precies begint dicht te knijpen met koppijn en dat ik niet kan slapen ik drink meer dan 3 liter per dag .. is er een ander middel die ik kan nemen Bij mijn dieet iets dat minder sterk is ? Alvast bedankt
  • Hallo Perelli,

Dat is erg vervelend om te horen! Het lijkt erop dat je erg gevoelig bent voor de cafeïne, ik vermoed dan ook dat je normaal weinig tot geen koffie drinkt, waardoor het effect zo sterk is.

1 capsule Fat Killer bevat 128mg cafeïne, terwijl één capsule van de Miss Fitness Fat Burner 57mg bevat. Dit is vergelijkbaar met een goede bak koffie en ik denk dat dit een stuk beter gaat.

Mocht je problemen blijven ondervinden raad ik je aan om je huisarts te raadplegen om de situatie te bespreken.

Mathias

• Oke bedankt ! Dan ga ik de miss fitnis eens proberen !
Sign In or Register to comment.