Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Heeft dit product Bijwerkingen?

Goedemiddag,
Wat zijn de eventuele bijwerkingen van dit product?
Ik ben nogal gevoelig op de maag/darmen

Comments

• Bijwerkingen bij overmatig gebruik kunnen zijn, hartkloppingen, versnelde hartslag, diarree, hoofdpijn.

Wat ik zojuist heb beschreven is alleen als je er teveel van binnenkrijgt. Daarom is aan te raden om altijd rustig aan te beginnen. ( eerste 7 dagen de halve dosering). Voldoende water drinken is ook belangrijk.

• Beste Roel,
    Bedankt voor je antwoord.
    Dus als ik het goed begrijp is het verstandig om de eerste 7 dagen te beginnen met 1 tablet per dag sochtends in te nemen met een groot glas water? En daarna over te gaan op 2 per dag.

Groetjes Corinne
  • @Corinne Noordermeer zei:
    Beste Roel,
    Bedankt voor je antwoord.
    Dus als ik het goed begrijp is het verstandig om de eerste 7 dagen te beginnen met 1 tablet per dag sochtends in te nemen met een groot glas water? En daarna over te gaan op 2 per dag.

Groetjes Corinne

We raden dit aan: Fat Killer bevat een zeer sterke formule, we raden iedereen aan om met 1 capsule te beginnen (na het ontbijt) en te kijken hoe je daarop reageert. Daarna is het pas aangeraden om 2 capsules per keer nemen.

Begin altijd met 1 capsule en neem daarna 2 capsules per keer bij een maaltijd. Neem nooit meer dan 4 capsules verspreid over de dag.

Sign In or Register to comment.