Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Haarverlies door Creatine

Beste
Ik wou vragen of je haarverlies kan krijgen door deze Creatine?

Comments

• edited April 14

Er zijn studie die aantoont dat mensen die gevoelig zijn voor kaal worden uit eindelijk meer kans hebben om kaal worden bij gebruik van Creatine. Echter is dit uit 1 studie, daarnaast is het niet zo dat je door de creatine kaal wordt. Je wordt kaal omdat dit in je gene zit en creatine kan dit proces volgens de studie versnellen.

De resultaten uit het onderzoek waren erg plausibel omdat het hier voornamelijk ging om de DHT waarde bij mensen, niet alleen creatine heeft hier invloed op, er zijn een talrijk aan producten die dagelijks genomen worden die hier invloed op hebben of kunnen hebben.

Creatine is het veiligste supplement samen met een eiwit wat er is. Het wordt wereldwijd al tientallen jaren verkocht. Als de mensen er echt kaal van worden was dit natuurlijk al veel vaker onderzocht. Daarnaast ken ik niemand die kaal is geworden van creatine.

• Ik heb creatine ongeveer 9 dagen gebruikt ( ander bekende merk ) en mijn haar werd ontzettend dun kon dwars door mijn haar zo op mijn hoofdhuid kijken. Ja als vrouw met hormoon probleempjes zou ik zeker oppassen. Erg jammer want ik merkte wel wat creatine voor je kan doen.

Sign In or Register to comment.