Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Kan ik deze samen met Citruline Malate combineren?

Kan ik deze samen met Citruline Malate combineren? En zo ja in welke veilige doseringen? En wat zijn de voordelen om deze beide tegelijk te combineren?
Op het potje van L-arginine staat 2capsules per keer van maximaal 3 keer per dag innemen = totaal 6capsules per dag maar kan ik deze ook allemaal in 1 of 2 keer tegelijk innemen?

Comments

• Je kan het samen nemen voor een nog betere pomp, echter verwacht ik dat het effect minimaal is.

Ik raad je aan om gewoon af te wisselen tussen de twee. Gebruik de ene training Citruline malaat en gebruik de andere training L-aginine ( of beter nog de AAKG tabs).

Kijk ook eens naar het product Xtreme Pump.

• edited May 22
    Bedankt voor de reactie! Ik heb alleen nog geen antwoord op mijn laatste vraag. Kan ik 6 L-arginine capsules in 1x innemen voor het sporten of heeft dit geen effect en of is dit niet goed voor het lichaam? Omdat op het potje staat dat ik 2capsules per keer met een max van 3keer per dag mag innemen.
  • We raden aan om aan te houden wat er op het potje staat. 6 stuks in korte tijd is teveel en heeft ook geen zin.

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag.

Sign In or Register to comment.