Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Pillen fijn maken

Beste XXL,
ik had een vraagje naar aanleiding van de Animal Pak. Pillen zijn voor mij niet weg te krijgen, alleen in poedervorm. Echter wil ik toch graag deze stack proberen. Kan ik de pillen niet simpelweg fijnmaken en omstebeurt alsnog met water innemen?
Alvast bedankt.
Gr.

Comments

• Het kan wel, maar het gaat wel een flink werk worden elke dag....

• hier zit ik idd ook aan te denken, kan je dan ook gewoon alle pillen bij elkaar mikke en in 1x met water innemen?

• Ja is geen probleem.

• Dus het is geen probleem om de pillen fijn te malen en in te nemen? Dit heeft geen effect op hoe de vitamine werken? Ik krijg ze namelijk ook niet weg.

• Het zou geen probleem moeten vormen inderdaad. We verkopen dit product in de tussentijd in poeder vorm. Wellicht dat dit een goede oplossing is.

• @Roel XXL zei:
    Het zou geen probleem moeten vormen inderdaad. We verkopen dit product in de tussentijd in poeder vorm. Wellicht dat dit een goede oplossing is.

Het product in poedervorm is niet zo voordelig als de zakjes met pillen. Je betaalt meer voor maar de helft van de doseringen.

De doseringen in poedervorm zijn wel iets hoger dan de pillen, maar niet zoveel dat het meer dan een verdubbeling van de prijs waard maakt, in mijn ogen.

Als je dan de helft van de de dosering neemt, dan heb je net zoals met de pillen 44 porties uit een pot. Waar dus wel minder stoffen inzitten dan de pillen.

Als geld geen rol speelt, zou ik het doen. Smaak is wel lekker.

Sign In or Register to comment.