Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

herbalife

beste Xxl,
hebben jullie shake gelijkaardig aan Herbalife? Echt voeding dus niet enkel koolhydraten of proteineshake. Nu is mijn ontbijt havermout met chiazaadjes,2shepjes herbalife en 1 shep whey. Alvast bedankt  

Comments

• Herbalife is gemakkelijk te vervangen, het zijn door de marketingstategie overprijsde producten. Wat is de samenstelling van het product wat je nu gebruikt?
    Groet, René
  • De producten van Herbalife zijn goed samengesteld maar inderdaad veel te duur
    Diet shake is een completere shake van XXl
    Emerald balans en Raw superfood van Juvo zijn zeer compleet
    Ook hebben ze bij XXl eetbare superfoods
  • per 100gr: 375kcal, 34.6 eiw, 34.6kh(suikers32.7) 8.8vetten, voedingsvezels9.6,natrium0.52. en dan nog veel vitaminen en mineralen,ik weet niet als je hier wat mee bent. Ja ik vind het zelf goed maar ook wat aan de dure kant.
  • de producten wat je opnoemt scooby zijn precies nog duurder als herbalife 17smile Die laatse kost 50euro voor 10 maaltijdshakes,dan kom ik met de pot van herbalife langer toe denk ik.
  • Er zitten enorm veel suikers is, dat is iets wat je niet wilt omdat je dan last van bloedsuikerschommelingen krijgt. Een goede maaltijd vervanger is Complex Carb Gainer dat heeft veel betere voedingswaarden en bevat ook vitaminen en mineralen. Kijk daar eens naar.
    Groet, René
  • Gebruik zelf maar 10gram in water of karnemelk meer dan zat is zeer compleet product en natuurlijk dan heb je geen grote hoeveelheden nodig ook ook een stuk marketing van fabrikant om deze hoeveelheden voor te schrijven
  • oke de complex carb gainer ziet er goed uit, bedankt voor de hulp!
  • succes!
    Groet, René
Sign In or Register to comment.