Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Voedingsschema: Cutting 2200 kcal

Bij een vet-verlagend dieet is het belangrijk om 's avonds geen koolhydraten meer te eten. Drink verder minimaal 2,5 liter water per dag.

Op momenten dat het lastig is om een goede maaltijd te nuttigen is de Diet Shake een perfecte oplossing. Deze shake is speciaal ontwikkeld om een dieet optimaal te ondersteunen.

image

Benodigde supplementen
Cardio Xcelerator
24HR Super Protein Deal

Tagged:
«134

Comments

• mooi schema lijkt op die van mij maar de rijst en groente is da ongekookt 50 gram of gekookt? 9(ik neem aan dat het ongekookt is) groet Jerry
  • Hi Jerry,

ja dat klopt is ongekookt, ik zal binnenkort wat alternatieven neerzetten van eetschema's.
  • ok thanx voor de snele reactie
  • Hey rene, vraagje kan ik de de 21:00 uur vis ook vervangen voor iets anders, de tonijn lust ik namelijk wel maar de zalm niet!
  • ja dat kan zeker, het is maar een voorbeeld.
  • In tonijn zitten zware metalen, in het bijzonder methylkwik. Het is verantwoordelijk voor haaruitval, geheugenverlies en darmproblemen bijvoorbeeld, maar ook hartkloppingen, moeilijker spreken en bevende handen zijn symptomen. En verslechterd zicht. Hoofdpijn ook.

Methylkwikvergifting kan uiteindelijk leiden tot hartfalen, nierfalen en blijvende zenuwbeschadiging. Bij kinderen is er een bewezen link tussen veel tonijn eten en neurologische aandoeningen door methylkwik. Bron: National Geographic, Environmental Monitoring and Assesment, Biology Letters en Scientific American.
  • Hee Rene, kan ik dieet shake en fat attack tegelijk gebruiken of is dat niet verstandig?
  • Ja dat kan prima, vullen elkaar goed aan.
  • Oke bedankt. Kan ik mezelf gaan klaatmaken voor de zomer:)

• Die 100gr kip is dat ook rauw of klaar gemaakt afgewogen Mvg
  • Dat is onbereid voor alle gewichten.
  • Oké dank u voor de snelle reactie
  • René, wat zeg jij over een zak wokgroente? Ipv broccoli of dergelijke
  • ja lijkt me ook prima, en lekker gemakkelijk ;)
  • Rene.. de brinta maak je die gewoon aan met water? doe je geen melk/Yoghurt of iets dergelijks?..
    <-- wil weer gaan beginnen met cutten.. maar tot nu toe weinig resultaat gehad :(
  • Ik gooi er altijd kokend water op en daarna nog 1 scheut koude melk. Dat is het lekkerder en ook meteen een stuk koeler.
  • Wat is de exacte hoeveelheid van " 1x bruin brood " ?
  • FDP said:

Wat is de exacte hoeveelheid van " 1x bruin brood " ?

Volgens mij 1 snee
  • FDP said:

Wat is de exacte hoeveelheid van " 1x bruin brood " ?

Volgens mij 1 snee
    Dank je wel

• Ik werk in 3 ploegen, dus ik train op gevarieerde tijden.. Kan ik gewoon switchen met de maaltijden?
  • ja,zolang je totale cal inname maar hetzelfde blijft
  • Heb nog een paar vraagjes: 1) Wat is de hoeveelheid groeten en wat zijn de beste om te eten? Kan men de kipfilet en zalmfilet vervangen? Zo ja, door wat?
  • lijkt aardig op die van mij!
  • groenten heb ik niet gewogen is per dag ongeveer 300gram. Broccoli, wortel, sperziebonen . Kip kan je vervangen door iets anders. let wel zalm heeft meer kcals.
  • Heb je ook een andere maaltijd voor de 12uur, aangezien ik geen mogelijkheid heb om iets op te warmen?
  • kan je zelf uitrekenen. let alleen op de voedingswaarden.
  • Is er een vervanger voor rijst in verband met school en stage?
  • je kan dan brood kiezen, let wel even op de voedingwaarden
  • Wat ik altijd doe is groente, kipfilet en tortilla's. Gewoon koud oprollen en meenemen in alu-folie. Goed voor te bereiden en ideaal om zo uit het vuistje te eten.

Uiteraard wel op de voedingswaarden letten...:p
  • Koolhydraadarm of speltbrood is een goede keuze?
Sign In or Register to comment.