Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Eenvoudig voedingsschema spieropbouw

13»

Comments

  • Dat kan heel goed, succes!
  • Top! Bedankt voor de snelle reactie!
  • EAS en Waxy Maize kun je schrappen heeft geen toegevoegde waarde
    Mega Grow alleen volstaat
    EAS kun je dan beter voor of tijdens de workout nemen
  • Top! Thnx! Dan meng ik de EAS wel in mijn bidon voor tijdens het trainen.
  • een vraagje je laat horen om in dit voeding schema vis te eten of omega 3 .
    Maar wat doe je zoals iemand zoals ik die een vis allergie heeft kan geen van deze inemen of eten , kun je iets anders nemen ter vervanging .
  • goed schema!! komt aardig overeen met wat ik neem...ik neem alleen smorgens nog een half bakje kwark met daarin 1 eetlepel lijnzaadolie (koud geperst) en 2 eetlepels zonnebloemolie (zonder toegevoegde troep,biologisch) ik merk dat daardoor mn vetpercentage afneemt en ik me sterker en gezonder voel. lekker veel omega 3, 6 en 9 ;)
  • Hallo Repo Man,

    nee hoor dat kan prima. Oats is Havermout en de zakken die we verkopen zijn gemalen havermout zodat je het makkelijk mee kunt shaken in een shake. Verschil in voedingswaarde tussen brinta en oats is minimaal, oats is zelfs nog iets beter. Kan dus prima :)

    Guus
  • Hallo,

    Is het mogelijk om de maaltijd van 12:00 te vervangen voor bijv een shake met gewoon brood of iets dergelijks?

    Thx
  • ja dat kan zeker!
  • Als ik kijk op voedingswaarde voor rijst (waar je 2x per dag 100 gram van eet) zie ik dat het rond 150 kcal zit (gekookt). Dat scheel per dag al 400 kcal. Zelfde geldt voor kip, daar kom ik aan ongeveer 150 per 150 gram kip.
  • Ik ben 18 jaar, weeg 67,7 kg en ben 1.90 lang. Hoe zou ik dit kunnen aanpassen zodat ik dit schema ook kan gebruiken.
  • Waarschijnlijk een domme vraag maar is dat 100Gram ongekookt of gekoote rijst ?
  • RobDaBob said:

    Waarschijnlijk een domme vraag maar is dat 100Gram ongekookt of gekoote rijst ?

    Ik weet niet exact waar je dit gevonden hebt, maar ik neem aan dat als het om een bulk schema gaat, dit ongekookt is.
  • waar vindt ik dit schema?
    Ik kan het nergens terugvinden

  • edited January 2018

    @janpeeters1994 zei:
    waar vindt ik dit schema?
    Ik kan het nergens terugvinden

    Ik heb het schema weer teruggezet. Het schema staat op pagina 1, toets vervolgens even op "Ctrl + F5" (cache wissen).

  • 340 gr eiwit is veel te veel en tevens ook slecht voor je nieren. Niemand heeft 340 eiwit nodig tenzij je 150kg+ weegt..

  • beste, waar vind ik dit voedingsschema terug ? mvg

  • Hallo

    Ik ben 2jaar gelede beginnen fitnessen en woog 101kg waarvan 38% vet. Nu zit ik op 77.8 kg en heb 19% vet
    nu is mijn vraag: hoe kan ik mijn spieren voller laten worden? Overal hangt een laagje vel over en ik train volop maar helpt niet lukt dit misschien met supplementen?

    Mvg
    Kevin
  • Het spijt me zeer , maar dat is me toch een waardeloos eetschema , veel te veel eiwitten...en veel te weinig vetten.

  • @Zoranos zei:
    Het spijt me zeer , maar dat is me toch een waardeloos eetschema , veel te veel eiwitten...en veel te weinig vetten.

    Het is een schema om je op weg te helpen. Eiwit is een schone bron voor kcal. Daarnaast wordt minstens 2 gram per kg lichaamsgewicht aangeraden. Als je hierboven zit is dat geen probleem. Wel is het zo dat je een dergelijk schema zoals dit niet maanden aan moet houden.( teveel eiwit consumptie kan dan wel een probleem gaan vormen). Zoals aangegeven is het een schema om je de goede richting op te sturen. Er zijn natuurlijk meer manieren die succesvol kunnen zijn.

  • @Roel XXL zei:

    @Zoranos zei:
    Het spijt me zeer , maar dat is me toch een waardeloos eetschema , veel te veel eiwitten...en veel te weinig vetten.

    Het is een schema om je op weg te helpen. Eiwit is een schone bron voor kcal. Daarnaast wordt minstens 2 gram per kg lichaamsgewicht aangeraden. Als je hierboven zit is dat geen probleem. Wel is het zo dat je een dergelijk schema zoals dit niet maanden aan moet houden.( teveel eiwit consumptie kan dan wel een probleem gaan vormen). Zoals aangegeven is het een schema om je de goede richting op te sturen. Er zijn natuurlijk meer manieren die succesvol kunnen zijn.

    Ja snap ik dat het een richtlijn is... maar zoveel eiwitten heeft iemand van 120 kilo + nodig , beter wat meer vet nemen naar mijn mening...die zijn eigenlijk bijna net zo belangerlijk als eiwitten.

  • Hallo,

    Ik vraag me af voor hoeveel kg dit schema is opgesteld? Ik weeg 60 kg, is dit voor mij aangewezen, wat moet anders?

  • En hoe ziet het schema eruit voor een rustdag?
  • @Mellie zei:
    Hallo,

    Ik vraag me af voor hoeveel kg dit schema is opgesteld? Ik weeg 60 kg, is dit voor mij aangewezen, wat moet anders?

    Het is een basis schema, indien je afwijkt van het gemiddelde zou je wat lager kunnen beginnen. Ik raad je aan om eens te zoeken naar de harris benedict formule

  • @Mellie zei:
    En hoe ziet het schema eruit voor een rustdag?

    ER is hier geen rekening gehouden met rustdagen, indien je dit wel wil is het aan te raden om op dit soort dagen de koolhydraten met een procent of 20 te verlagen.

Sign In or Register to comment.