Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Aankomen spiermassa door weightgainer?

Hallo,
Ik wou graag weten of je hier ook echt meer spiermassa door krijgt?
want ik ben zelf 17 jaar oud en weeg 71 kg, ik wou graag wel wat aankomen maar ook graag breder worden.
is dit dan het juiste product voor mij?

Gr.
Tom

Comments

• Dit is niet echt een product dat zorgt dat je meer spiermassa krijgt, dit is een weight gainer (maaltijdvervanger).

Het is dus een energie-bron voor voor bijv het trainen.

• Okee bedankt.

welk product kan ik dan het beste nemen?

het liefst wil ik wel een product waar gezonde dingen inzitten; (geen anabolen etc.)

want dat mag namelijk niet van me ouders.

En het liefst wat ik kan mengen met melk of water

Gr.

Tom

• Wees maar niet bang, om deze site word geen AS verkocht. 

Dit is een supplementen-site :P

Maar je zou Whey Isolaat kunnen pakken, perfect voor na de training en voor als je s'morgens wakker word.

• dus van Whey Isolaat  kom je aan?

als ik je goed begrijp ?

• Er beginnen wat dingen hier door elkaar te lopen, dus even voor de duidelijkheid:

Om spiermassa aan te komen is het belangrijk dat je voldoende eet, wanneer je niet aankomt in gewicht dan is het noodzakelijk om meer te eten. Het kan soms lastig zijn (om verschillende redenen)  om het benodigde aantal kcal met gewone voeding naar binnen te krijgen, op dit moment kun je gebruik maken van een weightgainer. Zo'n product is niks anders dan makkelijke kcals met goede voedingswaardes naar binnen krijgen. 

Krachtsporters hebben behoefte aan extra eiwitten, en vooral rond 's morgens en rond de training is het beste om snel opneembare eiwitten (whey) te nemen. Om in deze behoefte te voorzien hebben we een whey isolaat, en nog lekkerder: whey delicious in ons assortiment. 

• oke dankjewel voor de uitleg

dat begrijp ik opzich ook wel

maar hoemeer kcals , koolhydraten en eiwitten je binne krijgt hoe meer je aankomt tog?

• Daarin heb je gelijk: hoe meer kcals (koolhydraten, eiwitten EN vetten (die heb je ook nodig)) je binnenkrijgt, hoe meer je aankomt.

• oke :D

maar welke gainer raad u mij aan en dan nog er 1 bij ofzo

ik wil egt zo snel mogelijk enzo  veel  mogelijk aankomen :P

ik ben iets lichter dan 60 kilo en dat is voor mij veels te licht

ben wel vroeger zwaarder geweest

alvast bedankt

• probeer in elk geval flink te eten, 6 maaltijden per dag. Daarnaast raad ik onze complex carb gainer aan, een gainer zonder onnodige suikers voor een prima prijs!

• ja idd 

oke dan ga ik die denk ik wel bestelle dan    thx ;)

en ken ik die bijv ook 4 a 5 keer per dag ofzo innemen ?

zou ik er ook nog iets bij kunne nemen waardoor het nog iets sneller gaat?  hehe :P

alvast bedankt

• Eet veel eiwitrijk voedsel, gebruik de nodige eiwitten of een waightgainer, sport als een beest, hoog in gewicht gaan zitten en laag in herhalingen bij het trainen. Slaap goed.

Tip: Ga het internet af voor oefeningen, vraag mensen in de sportschool die aan het trainen zijn. Leer ervan en train. Google is your friend.

Succes

•  bedankt voor je reactie

oke

ja maar ik ben lichter nog dan 60 kilo dus ben bang dat als ik heel veel ga trainen

dat ik nog meer afval

wou dus eigenlijk eerst iets meer aangaan komen

en dan gaan trainen als een beest (weet niet of dat de goede volgorde is?)

oke

hoog in gewichte ? dus je bedoelt dan zwaardere gewichtere tog ?

laag in in herhalingen bij het trainen  ,begrijp dat niet zo goed

bedoel je dan lichtere gewichte voor herhaling, of minder aantal keren dat ik het herhaal

alvast bedankt

en je tip   daar zit wat in ja :D

• Wat er bedoeld wordt is dat je beter met een hoog gewicht weinig herhalingen kunt maken, dan met een laag gewicht veel herhalingen. 

Complex Carb Gainer kun je meerdere keren per dag eten, al zou ik dat wel rustig opbouwen (de ene dag 1 shake, de volgende dag 2 etc.). Let er wel op dat je ruim voldoende normale voeding eet, niet dat deze shakes helemaal als vervanging dienen van je brood, avondeten etc. - dat is niet de bedoeling. Spiermassa kweken heeft vooral te maken met je lijf voldoende voedingsstoffen geven, icm flink trainen (en rust natuurlijk).

• oke  dank u wel voor u uitleg nu snap ik dat tenminste wat daar mee bedoeld word :P

ja presies dat is idd ook zo 

ik dacht zelf ook al aan de eerste week rustag opbouwen en kijken hoe mij lichaam daar op reageert

zou het verstandig wezen als ik bijvoorbeeld

sochtend  wey delicous neem vanwege de vele eiwitten die daar in zitten en rondom de training zeg maar,en ook gewoon go3ed eet

en dan de rest van de dag een paar keer weigtgainer neem vanwege de vele koolhydraten,of ken ik daar echt gewoon beter complexcarbgainer voor nemen zoals sommige zegge

want als ik die dingen duidelijk weet ken ik pas egt goed bezig gaan :D

ik vind u advies echt belangrijk ;)

• 's Ochtends whey (delicious is écht lekker!) en rondom de training is perfect. Complex Carb Gainer is een weightgainer, eentje die we in eigen beheer hebben laten produceren zodat we een perfecte kwaliteit (geen onnodige suikers) voor een scherpe prijs kunnen leveren.  Meerdere keren Complex Carb Gainer op een dag kan in elk geval prima.

Fijn dat ik je heb kunnen helpen! 

• oke dan:D

dan weet ik verlopig genoeg

ikga maandag dan het een en ander ff bestelle

mag ik u hartelijk bedanken voor u raad en advies;)

• Dat mag altijd - graag gedaan! 

• Hallo, 

Wat is nu het beste voor in gewicht aan te komen ?

Weigt gainer of complex carb gainer ?

Grt Glenn

Sign In or Register to comment.