Vakantie en gebruik miss fitness

Ik ga binnenkort op vakantie met het vliegtuig en gebruik nu de miss fitness deze pot kan ik natuurlijk niet mee nemen in een vliegtuig. Toch wil ik graag op vakantie mijn shake als ontbijt blijven gebruiken. Hebben jullie tips en of advies?

Comments

• Ik raad je aan om het poeder in een bakje te doen, voor de zekerheid zou ik het originele label erbij houden ( kan je van de pot afhalen) zodat je kan aantonen wat erin zit als het nodig is!

Succes en veel plezier gewenst op je vakantie!
  • Is het geen optie voor op vakantie als ontbijt de kleine verpakkingen van whey delicious te gebruiken? Want dit is toch het enige wat in kleine verpakkingen te bestellen is toch?
  • Dat is geen optie helaas, whey delicious kan je natuurlijk wel naast je ontbijt nemen maar voldoet niet als een volledig ontbijt op zich zelf.
  • Bedankt weer voor de snelle reactie. Ik las net op forum evt de whey delicious en dan havermout toevoegen dat dit wel in de richting komt qua ontbijt?
  • Zeker, dit is een goede combinatie ( ook mijn ontbijt ziet er zo uit) !
  • Top om te horen! Mag ik dan vragen hoeveel havermout jij toevoegd?
  • Ik voeg 60 gram toe, maar dit is maar net hoeveel jezelf wil nemen.
  • Ik ga het binnenkort proberen. Super bedankt voor de snelle reacties en goed advies! Top
Sign In or Register to comment.