Afvallen

Hallo allemaal,
Ik heb besloten om werk te maken van mijn gewicht door te gaan fitnessen ; graag zou ik werken met de diet shake als maaltijdvervanger. raden jullie deze aan? Moet ik dan ook pre en post workout drinks nemen?
kortom alle tips zijn welkom^^

alvast heel erg bedankt!!

groetjes

Mara

Comments

• Hallo Mara,

De Diet shake kan je zeker helpen met je dieet, een post workout raden we wel aan. Kijk even naar de advanced post workout als je wil. Een pre workout kan uiteraard als je dat wil. ( het is niet direct nodig).

Succes!
  • Roel XXL said:

Hallo Mara,

De Diet shake kan je zeker helpen met je dieet, een post workout raden we wel aan. Kijk even naar de advanced post workout als je wil. Een pre workout kan uiteraard als je dat wil. ( het is niet direct nodig).

Succes!

Hallo Roel,

Bedankt voor je antwoord.(wat ik nu pas zie :p)

Ik heb de Miss Fitness niet shake ondertussen besteld en zeer tevreden mee, je hebt er echt een vol gevoel van. Ik heb uiteindelijk nog geen post warkout besteld omdat iemand me zei dat dit nog te vroeg is voor mij. Eerst vet verbranden en een aantal kilo's verliezen was de tip. Vandaag gaan mijn vriend en ik ons eindelijk inschrijven bij fitness club ^^ Zonder het sporten zijn we toch al 3 kilo kwijt. Hopelijk gaat het met het sporten nog wat vlotter.
    Ik ga eens op zoek gaan naar trainingsschema's voor beginners om efficiënt af te vallen.

als je tips hebt; ook steeds welkom hihi^^

Cheers !

Sign In or Register to comment.