Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

slechte reactie preworkout

dag XXL,

ik krijg ontzettend last van tintelingen, duizeligheid en misselijkheid van de Blast! pre workout. Nu lees ik dat de tintelingen een normale bijwerking is maar is de duizeligheid en misselijkheid ook een normale bijwerking? Ik heb deze pre workout nu 2 keer geprobeerd met allebei de keren zelfde reactie. Heel lastig om hiermee te trainen. Zijn er andere alternatieven?
:((

Comments

• Het kan natuurlijk zijn dat een pre workout niet de juiste werking heeft bij jou. Dit zal met namen kunnen komen door de cafeïne. De tintelingen die je ervaart zijn normaal dit komt door de Beta Alanine.

Ik raad je aan om eens de halve dosering te pakken van de Blast. Wellicht dat je dan geen duizeligheid ervaart. Als dit geen verschil maakt raad ik je aan om de pre workout niet meer te gebruiken en te kijken naar een alternatief zoals pump'd up.
  • edited August 2017
    Ik heb vandaag blast uitgeprobeerd (1 sample) en had ongeveer hetzelfde. Duizelig / alles zwart zien of donkerder tijdens en na oefeningen (ademhaling was goed, heb goed gegeten, goed geslapen,..)

Heb dit niet met andere pre-workouts, ook niet na verschillende scoops (bij andere pwo's) (500+ mg max caffeine)

Oh en paar uur later kreeg ik een erge down/crash, heb veel water gedronken.

Ik deel gewoon men persoonlijke ervaring, ik beweer niets ofzo.
Sign In or Register to comment.