Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

past dit in een dieet

Op dit moment let ik op mijn voeding om te zorgen dat ik vet kwijt raak / droger train.
Mijn vraag is of dit product nu is wat ik zoek/nodig heb? Want juist nu dat ik merk dat droger word en vet kwijt raak wil ik ook wel wat spiermassa er bij.

Is dit product dan handig voor mij en niet dat ik hierdoor weer aankom /vet massa toeneemt.
Als ik dit product zou nemen denk ik er alleen over om de UNLEASH om te ruilen voor 5150 -Rich Piana omdat ik denk dat deze Pre Workout beter is.

Huidige trainingsintensiteit is
Ik train 3 x in de sportschool en loop 2 á 3 x in de week hard.

Alvast bedankt voor je reactie!

Comments

• Hallo Sander,

De stack is voornamelijk bedoeld voor mensen die snel in spiermassa aan willen komen. De Megagrow bevat behoorlijk wat koolhydraten, dit is niet erg als je op spiermassa gericht bent. Als je droger wil worden zijn er betere alternatieven zoals de creashock bijvoorbeeld.

Als de Unleash niet het product voor je is kan je natuurlijk eens kijken naar een andere pre workout. Hier ben je natuurlijk vrij in.

Succes!

• Hoi Roel,

Bedoel je dat Megagrow eruit te laten en om te ruilen voor een Creashock?
    En dan dus in combi met een Pre Workout en de Essential Amino Stack?

Of is er een betere combinatie? of hoef dit niet gecombineerd te worden?

Gr Sander

• Hallo Sander,

Omdat je eerder aangaf dat je vet wil verliezen '' droger'' worden. Raad ik je aan om de Creashock te gebruiken. Je kan dit product samen gebruiken met een pre workout en als je nog een toevoeging zoekt de EAS.

Meer producten combineren is niet nodig. Ik raad je wel aan om een eiwit shake erbij de gebruiken. Een eiwit shake is altijd het nummer 1 product.

Sign In or Register to comment.